Σάββατο 18 Μαΐου 2013

O Zema Ion υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση!




Το αστέρι του TNA X Division ο Zema Ion αποκάλυψε στο Twitter νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι ήταν έσπευσε στο νοσοκομείο για πόνους στο στομάχι, το οποίο κατέληξε να είναι σκωληκοειδίτιδα.Περαιτέρω δοκιμές έχουν δείξει επίσης ότι ο πρώην πρωταθλητής X Division έχει έναν όγκο, το οποίο θα πρέπι να γίνει χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεση. Έγραψε στο Twitter:''Καλημέρα! Τέλος πάντων πήγα στο νοσοκομείο μετά την χτεσινή νύχτα. Μεγάλη ιστορία...εν συντομία ήταν το πιο έξυπνο πράγμα που έκανα''
Ο Ion έκανε μια σχετίκη ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση της υγείας του στο Facebook."Είμαι ζωντανός! Σοβαρά σας ευχαριστήσω όλους για τις ευχές σας σημαίνεται τα πάντα για μένα. Ήμουν στο νοσοκομείο για όλη την νύχτα.Έιχα οξείς πόνους στο στομάχι. Πονούσα 9 συνεχόμενες ώρες. Εγώ δεν ήθελα να πάω στο νοσοκομείο, αλλά ο πόνος ήταν πάρα πολύ δυνατός για να το χειριστώ μόνος μου. Δόξα τω Θεώ πήγα, όμως κατέληξα να έχω σκωληκοειδίτιδα.Θεωρώ ότι αυτό που έπαθα δεν είναι και κάτι το πολύ σημαντικό,γιατί στην γάτα μου ανιχνεύτηκε ότι έχει έναν όγκο στο παχύ έντερο της και θα χρειαστεί μια χειρουργική επέμβαση. Προσευχηθείτε για μένα και την γάτα μου! Αυτό είναι πραγματικά χάλια lol ". Δήλωσε χαρακτηριστίκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου