Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Ο Matt Hardy εξηγεί!


Ο Matt Hardy έδωσε συνέντευξη σε έναν αμερικάνικο σταθμό, μιλώντας για τα πάντα.Μίλησε για τους Steen και Corino, για την ήττα του εναντίον του Matt Taven, και μίλησε για την απουσία του από το Border Wars iPPV!
Είπε χαρακτηριστικά:
''Όχι, δεν έπρεπε καν να είμαι εκεί.Για την ακρίβεια, άφησα τους πάντες μέσα σε ένα μυστικό, όταν άρχισα στην αρχή να μιλάω με το Ring Of Honor και τον Jim Cornette τον Σεπτεμβρίου του περασμένου χρόνου, είχαμε μία ιδέα να μπω σε ένα Storyline που πήγαινε από τον Δεκέμβριο έως το Σαββατοκύριακο της Wrestlemania αλλά επειδή δεν είχαμε χρόνο αποφασίσαμε να μην γίνει.Μετά είδαμε τις ημερομηνίες του Μαΐου, εγώ ήμουν ήδη κλεισμένος σε αυτό το Σαββατοκύριακο.Κάναμε σκληρή δουλεία για να πετύχουμε.Όμως ο ακριβής λόγος που δεν ήμουν ήταν εξαιτίας του Kevin Steen, ήθελα πραγματικά να γίνω φίλος του αλλά με πλήγωσε, αφού βλασφήμησε εμένα και τους Ring Of Honor φανς. Θέλω να πω στον Kevin Steen,να μην  φέρεται σαν Bully,αλλά να φέρεται σαν Star!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου