Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Η Lilian Garcia μιλάει για την μητέρα της!

Η Lilian Garcia δημοσίευσε ένα νέο blog στην ιστοσελίδα του WWE.Εκεί συζητάει πως κατάφερε η μητέρας της να καταπολεμήσει τον καρκίνο του μαστού (1989) και να είναι ζωντανή εως σήμερα.

<<Όλα ξεκίνησαν όταν η μητέρα μου αισθάνθηκε ένα εξόγκωμα στο στήθος της.Της είχε συμβεί και τον προηγούμενο χρόνο,αλλά αποδείχθηκε οτι ήταν μια κύστη που εξαφανίστηκε από μόνη της. Αυτή τη φορά, δεν ήταν τόσο τυχεροί. Μετά από περαιτέρω εξετάσεις επιβεβαιώθηκε ότι είχε καρκίνο του μαστού και ότι θα χρειαστεί μαστεκτομή.Τη στιγμή που πήγε στο νοσοκομείο,οι γιατροί βρήκαν οτι έχει εξαπλωθεί στους λεμφαδένες της, και ότι θα χρειαστεί χημειοθεραπεία. Αυτή ήταν μια από της πιο συγκινητικές εμπειρίες που έιχε ζήσει.Ήταν πολλές φορές άρρωστη και επίσης σιγά σιγά άρχιζε να χάνει τα μαλλιά της.Δεν θα μπορούσα να πιστέψω αυτό που συνέβαινε μέσα μου, κυρίως επειδή η μητέρα μου ήταν πάντα ο βράχος της οικογένειάς μας.Ασχολούνταν με την αδελφή μου και εμένα , μαζί με τη γιαγιά μου που έμενε μαζί μας και εκανε τα παντα, ενώ ο μπαμπάς μου ήταν μακριά και πολεμούσε στο πόλεμο του Βιετνάμ>>.''Έγραψε η Garcia ''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου