Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Ο Big E Langston μιλάει σχετικά για την συνεργασία του με τον John Cena και άλλα.

Ο Intercontinental Champion, Big E Langston έδωσε μια συνέντευξη στο Miami Herald ώστε να προωθήσει τα τελευταία DLC Pack του WWE 2K14.


Για τους φανς που τον υποστήριξαν στο RAW όταν κέρδισε τον Intercontinental Τίτλο :
Ήταν κάτι που ήλπιζα πως θα γίνει, αλλά η επιβράθευση που πήρα απο τους φανς, ήταν κάτι που δεν περίμενα να γίνει. Μόλις τελείωσα σαν ''Bodyguard'', υπήρξε μια περίοδος 1,5 μηνών περίπου,όπου δεν είχα κάνει τίποτα και νομίζω δεν είμουν πολύ στο RAW. Γι' αυτό είμουν λίγο ανήσυχος ότι έχω χάσει το Momentum μου, αλλά πραγματικά ήταν πολύ ωραίο.Ακομή και πριν από αυτό, έχοντας πάρει το 75% απέναντι στον Miz και τον Dolph Ziggler για να αντιμετώπισω τον Randy Orton, είμουν τόσο ευγνώμων για την υποστήριξή τους.

Νικώντας τον Intercontinental Τίτλο: 
Αυτός ο τίτλος έχει μεγάλη ιστορία πρωταθλήτων πριν από εμένα όπως ο Pat Paterson και ο Rock. Για εμένα, νωθω να έχω ενα μερίδιο ευθήνης κρατώντας αυτόν τον τίτλο με κύρος και τίμη. Θέλω ο τίτλος να θεωρήθει ώς ένας σημαντικός τίτλος. Αυτό είναι κάτι για εμένα, με τον τρόπο που αγωνίζομαι κάθε βράδυ και κάνω σίγουρο ότι ο κόσμος θα το θυμάται σαν σημαντίκο τίτλο. Θελώ να γίνω World Champion, και είναι ένας σημαντικός στόχος για έμενα, αλλά να κρατάω το κύρος της Intercontinental Title, είναι επίσης σημαντικό.

Για την Aj Lee και τον Dolph Ziggler τον καίρο που ήταν μαζί:
Το να είσαι μαζί με την AJ και τον Dolph, ταξιδεύοντας μαζί τους, ήταν κάτι πολύ ωραίο. Ένα απο τα πράγματα που θαύμαζα  σε αυτήν είναι ποσο συγκεντρώμενη είναι στον στόχο της και θέλει να πάρει το μήνυμα από τους φανς της. Έτσι θα την σέβομαι για πάντα. Είναι γνώστης για το τι κάνει μέσα στο Ring και έξω από αυτό. Έιχα επίσης την δυνατότητα να μάθω απο τον Dolph (Ziggler) όσο καίρο είμασταν μαζί. Ακόμα και τώρα, με βοηθάει. Η περίοδος τον 6-7 μήνων που είμουν σωματοφύλακας του Dolph και την ΑJ , ήταν πολύ χρήσιμος γιατί με βοήθησε να με μάθουν. Ήταν υπέροχο ξεκίνημα.

Μαθαίνοντας απο τον John Cena:
O John είναι πάρα πολύ καλός.Είμουν σε θέση να γυμναστώ μαζί του στο γυμναστήριο τα τελευταία χρόνια. Μου έδωσε συμβούλες για κάποια πράγματα που θα με έκαναν καλύτερο στην παρόδο των χρόνων. Ένα απο τα πράγματα που μου είπε, είναι να ''νιώθω την στιγμή''. Όταν είσαι έκει έξω, έχεις την ευκαίρια να κάνεις μια αξέχαστη στιγμή. Αυτό είναι ένα είδος που έμαθα από αυτόν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου