Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Πότε θα επιστρέψει ο Mysterio;


Το WWE.com δημοσίευσε μια συνέντευξη με τον Rey Mysterio.Παρακάτω μερικά στιγμιότυπα της συνέντευξης:


Για το πότε θα επιστρέψει στο ring:Θα επιστρέψω πριν τα τέλη του χρόνου.


Για την πρόσφατη επίσκεψη του στο WWE Performance Center:Ναι είχα την ευκαιρία να μπω ξανά στο ring πρόσφατα,είναι ένα υπέροχο μέρος και σίγουρα το καλύτερο μέρος για εκπαίδευση που έχω πάει.


Έχοντας αλλάξει τα κόλπα του στο ring:Μετά από τόσες εγχειρίσεις,έπρεπε να τροποποιήσω το παιχνίδι μου.Ξέρω τι μπορώ και δεν μπορώ να κάνω προκειμένου να κάτσω για πολύ καιρό.Δεν θα μου είναι δύσκολο.Το έχω ξανακάνει πολλές φορές στο παρελθόν με τα προηγούμενα τραύματα μου.Αλλά τώρα θέλω να αλλάξω τις κινήσεις μου και τις πτώσεις μου.Σίγουρα δεν θα μπορώ να κάνω κινήσεις που έκανα στο παρελθόν  αλλά αυτό δεν πάει να πει πως δεν θα τις αναπληρώσω με άλλες.Ανυπομονώ να επιστρέψω στο ring κανονίκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου